tirsdag 31. desember 2013

Godt nytt år :)

Strikkeåret 2013 har vært litt annerledes, praksis hele høsten gjorde at strikkinga ble satt litt på sidelinja. Jeg var fryktelig sliten hele høsten, men noe fikk jeg til. Fargelegginga fikk mere fokus mens jeg var i praksis, rett å slett fordi det er veldig avslappende å holde på med. 

2013 




Julegavene jeg har laget har jeg ennda ikke vist dere, så det kommer :) 

Her i huset feires jul og nyttår med tanke på ungene - 


Håper dere får feiret det nye året akkurat som dere ønsker. Husk nyttårsforsettene - aldri en bedre anledning til å starte på noe nytt, eller fortsette noe som fungerer :)
Her har vi skrevet opp 4 nyttårsforsetter hvær, og de skal henges opp og evalueres neste år - ikke så alvårlig som det høres ut, men for å synliggjøre løftene for oss selv og barna. Barna sytes det var gøy, så får vi se hvordan det går :)



Godt nytt år alle der ute i blogg- og håndarbeids land <3

1 kommentar:

Ingunn sa...

Riktig godt nytt år til deg og dine! Spennende med skrevne forsetter. Det tror jeg er lurt.

Klem fra Ingunn