lørdag 7. desember 2013

Vinnerne :)





Da er vinneren trukket - jeg lot "random" gjøre jobben, det ble nr 3 og nr 20 :)


Pakke nr en går til - En annonym dame som har lagt igjen epost adressen sin, den begynner på  mfossb.....
Henne sender jeg mail til :) 

Gratulerer :)


Å pakke nr to går til Berit - med denne herlige bloggen her: Barlando By Hand :)

Gratulerer - gleder meg til å se hva du lager :)

Så da har bloggen blitt 2 år, jeg har hatt 74276 besøk - og det er jeg veldig fornøyd med. 
Lurer på om det blir 100.000 før 3 års dagen ?? Da blir det hvertfall ny trekning :) 

Nå nermer det seg jul folkens, å julegavene er nesten færdig her. 
Har etpar inlegg liggende å vente, så snart er jeg her igjen.

Gratulerer begge vinnerne - håper dere liker premien :) 

2 kommentarer:

Berit sa...

Så gøy, tusen takk :)
Har sendt deg en mail.
Klem

Ingunn sa...

Gratulerer til vinnerne, og en fin 2.søndag i advent til deg!

Klem