fredag 17. januar 2014

Halsvarmer og lure løsninger :)

Til ei lita venninne hekla jeg hals til jul. Hun elsker å pynte seg, så det måtte være fin farge og litt lekent.


Her har jeg enkelt og greit bare heklet staver frem og tilbake, laget en "blondekant oppe og festa knapper :)
- Enkelt som bare det.
Dobbelt babygarn og pinne 4,5.


Treknapper i fine farger gjør ei lita prinsesse glad :)
Så måtte hun få pulsvanter til - de ligger oppå her, å av en eller annen grunn glemte jeg å ta bilde av de alene ....


Så en dag da jeg satt oppe på hobbyrommet mitt, ble jeg så lei av alle de små beholderne som står der å roter - da limte jeg de like godt under hylla, så fikk jeg frigjort plass på sybordet.


Lurt ikke sant. Her har jeg perler, nåler hespehus osv :) Å ett tips, det grønne tubelimet man kjøper på spar/prix/coop extra er veldi bra, sitter som støpt :)

Ha ei fin helg alle der ute :) 

4 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig sett, perfekt til ei lita jente :) Så lurt å lime fast beholderne under hylla, det var et bra tips,
Ønsker deg en fin helg.

Siddis back home sa...

Flotte ting du har strikka til ei rosa prinsesse! Smart løsning med å sette opp glass i hylla til småting… Ha en koselig helg og Happy Knitting!

MarJE sa...

Flott sett du har laga og fine knappar.
Supert tips med glasa til småting.

Guri sa...

Skikkelig lurt å lime opp glassa på den måten!
Flott sett til ei lita prinsesse. Rosa er jo tingen :)
Ha en fin uke! Klem :)