lørdag 4. januar 2014

Jeg vannt :)


I dag fikk jeg denne i posten - den var bare så fin. Jeg vant den nå i romjula, så det var en liten overaskelse til meg :)


Trykker du HER kan du se flere bilder fra boka, og finne kjøpsinformasjon :)
Her er mange flere oppskrifter på store prosjekter enn i noen annen bok til denne prisen - å det er ikke vanskelig å finne erstatninger for garnet dersom du ikke vil vente for å bestille garn. De fleste prosjektene er på tykke pinner også, og uten montering - Hurra :) 
Masse til barn og dame, og noe til menn.
Anbefales :) 

Takk Picles for premien :) 

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Gratulerer! Fint å starte det nye året med ny strikkebok!

Klem fra Ingunn

Janne sa...

Gratulerer!!
Høres ut som den perfekte strikkebok når det er brukt tykke pinner:))
Så kos da at du tok med deg et bilde fra meg:))
Ha en fin fin søndag!
Klem fra Janne