lørdag 11. januar 2014

Strikk er kos :)

En av mine nyttårsforsetter er å kvitte meg med noen kilo - å jeg er supermotivert. Sa jeg kilo ?? Joda kroppen også, der er jeg i gang...... Men garn, jeg må tære litt på garnlagret - dette går bare ikke lengre. 

Frem med noen rester - det rosa er noe av det som er igjen etter denne jakken,  Og det fargede er etter denne kjolen som jeg vet har vært flittig brukt :) 
Garnet er tykkt og pinne 4,5 gjør at det går superfort.


Når jeg skal strikke noe jeg ikke har oppskrift til, går jeg bare inn på Drops - å finner en oppskrift som passer garnet, slik at jeg har ca anntal masker - derfra bare koser jeg meg.


Votter med rillestriper og lue med rosa blomst og pynteknapp. Du trenger ikke oppskrift, så lenge du har en basis så klarer du fint å strikke etter fantasien :) 


Vi er varme, og fornøyd med å ha brukt litt restegarn. 
Nå strikker jeg til prinsen, restegarn det også. Og jeg har en kjole på pinnene - fra garnlagret det garnet og. 3 Julegaver til neste jul er allerede strikket - da tror jeg jaggu strikkelysten har kommet tilbake <3

 På mandag er jeg tilbake på universitetet igjen, jeg må jo gjøre noe fornuftig ;)

Ha en fortsatt fin helg :)


3 kommentarer:

Elins Strikkeri sa...

Flott sett til ei skjønn jente:))

Berit sa...

Så herlig bilde av verdens skjønneste og blideste modell, og hun viser frem et herlig glad sett. Nydelig :)

Knutine sa...

Så herlig en unge,og farger og produkt. Til å bli blid,varm av i denne kulden ;-)