mandag 6. januar 2014

Strikkepinne oppbavaring :)

Nå har jeg endelig styr på strikkepinnene mine - trepinner i den ene boksen, metall i den andre.
Hurra :)



Pringles boksen er perfekt - først må man spise chipsen - Nam Nam ;)


Jeg malte boksen hvit med akrylmaling (Billig på Clas Olson, Europris, Biltema) 
På den ene har jeg brukt div tøyrester og limt med decopagelim (kjøpes samme sted som maling) - Den andre har fått en serviett på seg - stoff er enklere men servietter går bra, det er bare å lappe om de ryker.

- Pynt med blonder, merker, bling - hva som helst....
Perfekt, jeg er fornøyd som bare det - nå må jeg bare få en god ide til rundpinnene :) 

Håper du fikk en god ide - Fin mandag :)

4 kommentarer:

Strikkemaske sa...

Ja Hurra må jeg også si dette var et kjempetips for oppbevaring av strikkepinner. Ha en fin uke! :-)

Barwitzki sa...

En god ide :-) og ser ut veldig fin.
En hyggelig liten gave også.
Hjertelig hilsen til deg fra Viola og
ha en riktig godt nytt år 2014.

Ufostrikk sa...

Kjempefin ide, jeg trenger et system i strikkepinnekaoset! :)

Hilsen Ingrid

Ingunn sa...

Så smart! Jeg hadde nok kasta meg på ideen om ikke alle strikkepinnene mine har "hus" å bo i.
Jeg har ei niese som er flink til å sy og har forsynt meg med etuier.

Klem fra Ingunn