torsdag 30. januar 2014

Venne engler :)

Hva gir man til en venninde til jul ?? 
Jeg bestemte meg for å lage en engel. Jeg elsker disse englene, de er noe av det fineste jeg kan tenke meg.
Det tar litt tid å lage dem, men det er koselig også. Jeg er egentlig ikke tolmodig nok til å sy, men liker resultatet likevel ;)


Her er min enegl i grønn, og hennes i lilla....


Strikket genser og sokker - strikking kan jeg jo ;) 


Luene med perle på måtte jeg bare lage :)


Som dere vet så liker jeg å lage min egen variant av ting - følger skjelden oppskrifter slavisk. Selve kroppen har jeg oppskrift på da selvsakt.

Du finner materialpakker til englene og andre Tilda lekkerbiskner hos Panduro - og masse gode ideer på bloggen her - og på FB :

Håper dere synes de var fine, og muligens selv fikk lyst å lage en :) 

Ha en herlig Torsdag :) 




1 kommentar:

Ingunn sa...

Kjempefine! Jeg er ikke så tålmodig med slikt, men det er artig å se at du får det så godt til. Fin presang uten tvil, ingen over, ingen ved siden. Vi henter inspirasjon av mønster og oppskrifter, og så blir det gjerne en egen vri på sakene.
Ønsker deg og dine riktig god helg!

Klem fra Ingunn