torsdag 27. februar 2014

En strikkegave - og fargerikt papir :)

Ei fin ei dame i klassen min fortjente en presang - så da strikket jeg et skjerf til henne.


Garnet er Nordlys, sammen med tynn alpacca og plum - pinne 7.
Jeg la opp 4 masker, øket i ene siden en maske pr 4 omg. Fortsetter til 70 cm - deretter felles maskene på samme måte. Dusk i enden, og vips - skjerf :) 

Her er noen kort jeg har laget i det siste.
Det er fargeleggingen jeg liker aller best, er ikke så glad i klippinga og liminga. 
Men som alle vet, jeg elsker farger - derfor liker jeg kortlaginga og det å prøve ut farger og kombinasjoner - håper du liker disse :)








Ha en herlig torsdags kveld alle sammen :) 

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Sånne skjerf er så fine. Flott gave å få da.
Klem

Ingunn sa...

Så snill du er! Kjempefint skjerf! Du får det til å høres så lett ut. Flotte kort også!

God helg fra Ingunn

Anonym sa...

Du e snill som ordne skjerf i gave, herlige farga:-) og de kortan e nydelige, treng ikke så mye mer når du legg så masse kjærlighet i fargingen, råflott og eg elske din edge ♥
klæm Lill