lørdag 8. februar 2014

IceCream vest :)


Enkel vest inspirert av pickles igjen - Jeg har ikke oppskrifta på den vesten, men regner meg bare frem - de enkle oppskriftene hos Pickles jentene kan brukes som grunnoppskrift for å slippe fantasien løs, man behøver ikke alltid følge dem :)


Garnet her er kjøpt på ebay - jeg søker bare "handpainted yarn" så kommer det opp masse fint, dette er 100% herlig merinoull. Om du ser linkene på høyre side i bloggen her - så finnes det mange butikker som selger slikt garn. 


Vesten her har fått heklede blomster på baksiden - det er rett å slett fordi jeg lenge har hatt lyst å dekorere noe med sånne blomster - Å så elsker jeg at det vises at det er hjemmelaget :)


Knappene har jeg hatt liggende en stund, de er så søte - kjøpte dem her :) 


Vil du se flere vester jeg har strikket - mange inspirert av denne oppskriften, bare trykk her :) 

Jenta mi bruker disse vestene masse, de er så gode på kalde dager når man ikke vil ha ullgenser på inne. Egentlig skulle jeg sikkert strikket en til meg selv også - men er ikke sikker på om jeg hadde brukt den..... Hm - kanskje.... Det er noe å tenke på hvertfall :)

Ha ei fin helg alle sammen :)


2 kommentarer:

Ingunn sa...

Knallfin vest! Nydelige farger på garnet, og så liker jeg pynten så godt, knappene også. Strikk en til deg selv også. Jeg bruker strikkavest nesten daglig om vinteren. Det blir ofte for varmt med genser.

Riktig god helg! Mye sport på TV betyr mye strikketid. I dag ser vi sola etter lang tid med gråvær.

Klem fra Ingunn

Berit sa...

Herlig vest en bli glad vest :)
Heldig jente som får denne.
Ha en strålende søndag!