onsdag 5. februar 2014

Papir gaver :)

Til jul var det noen av ungene i familien, og noen venner som fikk skilt til døra si. Mine unger elsker sine skiltene, de er A4 på rammeark. Noen er jeg mere fornøyd med enn andre, men sånn er det - jeg har ikke laget så mye med papir, så jeg øver fortsatt :) 



Jeg synes fargelegginga er morsomst, å kjenner at jeg egentlig ikke synes den derre klippinga er like gøy ;) 
Men jeg kan jo ikke bare kaste alt jeg farger - farginga gir en utrolig ro i kroppen....



Hanna og Sara sine er nok mine favoritter. 


 
Jeg lurer på om Alvin skal få ny, for denne er jeg ikke så fornøyd med. Laget en til en annen gutt - den ble kjempefin, men den klarte jeg å ødelegge ..... Litt svinn må man ta med.....



Håper dere liker skiltene - jeg skal ikke lage altfor mange innlegg om papir å sånn, men litt av og til ;) 
Nå har jeg noe nytt jeg skal lære meg med tusjene, gleder meg.
 Jeg strikker endel for tida, garnslankinga går foreløpig fint - håper jeg klarer å bruke masse av garnet jeg har liggende, sånn at det er betydelig mindre garn i lagret ved utgangen av 2014 :) 

Ha en fortsatt fin uke :) 

2 kommentarer:

Marianne sa...

Så flotte de skiltene ble, var nok noen fornøyde mottakere kan jeg tenke meg:-) Klem Marianne

Ingunn sa...

Synes ikke det ser ut som om du er nybegynner akkurat. Skilta dine er superfine!
Fortsett med papir! Kjekt å ha noe annet enn strikkinga, og flott å kunne lage egne kort.

Ønsker deg en fin onsdagskveld!

Klem fra Ingunn