søndag 23. mars 2014

Yess Traktorgenser :)

Denne fine genseren fikk min prins i gave av ei klassevenninne. Han var helt over seg "Mamma - se så flink hun er å strikke traktor !!!!!" Og det var stor lykke da han oppdaget at den ikke er høyhalset - sånn som jeg alltid lager vintergensre ;)

Synes dere han ser fornøyd ut ?? 


Jeg synes fargene er kjempefine :)


Oppskriften er denne fra sandnes garn (model 14)
Og denne er strikket i Østlandsgarn - i oppskrifta står Per gynt, Smart, Duo som garnalternativer - og originalen er i Mandarin midi - å det vil jo gi en sommervariant, det høres spennende ut synes jeg :) 

Det er så gøy med sånne gaver. Noen tror at fordi man strikker selv, så ønsker man ikke strikkegaver. - men det gjør man altså :)

Ha en fin fin søndag der ute :) 






3 kommentarer:

Berit sa...

Så heldig og fornøyd en gutt :) Ikke rart når han fikk en slik fin genser.

Ingunn sa...

Kjempefin! Vi som strikker selv vet hvor lang tid det tar og er ekstra glade for slike ting.

God søndagskveld!

Line sa...

Flott gutt med flott genser :)

Jeg elsker å få hjemmelagde gaver selv om jeg strikker og lager mye selv. Jeg innbiller meg at hjemmelagde gaver blir gitt med mer omtanke og kjærlighet enn mange av de kjøpte :)