fredag 4. april 2014

Sokker, "vin" og annet pusk :)

Sokker i garnet Sterk, det garnet er skikkelig godt til småstrikk. Jeg har brukt denne oppskrifta, å synes de sitter kjempegodt på foten :)


En vinflaske har fått nytt liv med litt maling, serviett decopage og hyssing.


Ja å litt bling da ;)


Se så fin den ble på lysfatet, har flere slike på gang fordi jeg likte den så godt. Kan man gi en sånn i gave mon tro ??


Jeg malte flaska hvit med to lag før jag hadde på serviettene - rett og slett fordi den var altfor mørk for decopage.... 

Så har jeg limt sammen noen flere kort, koselig arbeid, men mere tidkrevende enn resultatet tilsier ;)


Jeg har ikke vært i form i det sisste, så det går litt tregt med strikkinga. Håper å få strikka litt i helga, for ærlig talt så synes jeg det er ganske kjedelig å bare sitte der rett opp og ned, uten pinner ;)

Håper dere får en fin helg der ute, her oppe i nord holder vi knappen på en fin fin påske, til da ser det ut til at vi blir innendørs ;)

God helg alle sammen :)


3 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Så lekker flaske! :)
Klart du kan gi bort en sånn!! Den er jo lekker! :)
Søte sokker. Har aldri strikke med Sterk, hørt så mye negativt om det. At det bla tover veldig fort..
Nydelige kort :)
håper du får en herlig helg :)

BrittB sa...

Garnet Sterk har jeg aldri prøvd å strikke av, men det er jeg fristet til å gjøre. Har hørt mange som liker det garnet. Fine sokker du har strikka - og det er jo viktig, som du sier, at de sitter godt på foten!

Så kreativ du er; fin idé med den vinflaska!
Fortsatt god helg! :)

Ingunn sa...

Enig med deg angående Sterk. Et flott garn! Fine sokker du har strikka! Stilig den vinflaska! En utmerka presang, spør du meg! Hjemmelaga kort er bestandig finere enn "kjøpekort", men alt handverk er tidkrevende, samme hva det er.

Håper forma er stigende!

Klem