fredag 23. mai 2014

Vårvest/Tunika :)

Etter å ha sett denne flere ganger hos Småregn - tenkte jeg at jeg måtte lage en sånn.
Oppskrifta gikk ikke opp til min datters størrelse, men jeg plusset bare på litt. Uansett, da jeg kom til mønstret oppe, å satt på skolen, mens mønsterarket lå hjemme - måtte jeg improvisere - og dermed fletter i stede. 


Garnet er kjøpt på ebay - og er helt nydelig :) 


Den er så nydelig på - jeg anbefaler oppskrifta på det varmeste. Jeg kommer garantert til å strikke flere. 


Oppskrift: Sandnes Alpakka 0808, nr 15. 
Å tro meg når jeg sier at det heftet er verdt hver krone, der er så mye fint :)

Nå sitter jeg å strikker på litt julegaver - jada, julegaver faktisk. Det tar sin tid vet dere :)

God helg da alle sammen - snart er sommeren for fult over oss :) 


5 kommentarer:

Ingunn sa...

Riktig lekker! Nydelig farge på garnet! Det er ukjent for meg, men var innpå og kikka. Har notert meg oppskriftsheftet også.

Fortsatt god søndag fra Ingunn

Guri sa...

Den var kjempesøt!
Ha en fin uke!

Ruths datter sa...

Ja den ble kjempelekker. Nydelig farge også.
Klem

Mitt lille roterom sa...

Ja, denne så helt herlig ut :)
Skal prøve å få tak i det heftet!
Og fargen du har brukt var bare lekker!!

Ha i flott uke videre!

Ann Elisabeth

BrittB sa...

Søt vest! :)