torsdag 12. juni 2014

Gult som solen :)

Jeg hadde liggende 5 nøster med noe kjempe tjukkt bomullsgarn, å tenkte det kunne bli en søt liten t-skjorte til frøkna. Her måtte jeg bare improvisere, tok opp 2 ganger før jeg var fornøyd med vidden - å det ble mer tunika enn t-skjorte, men det gjør jo ingen ting, da er det skjorte neste år og tunika nå :)


Hullmønstret ble ikke helt som det skulle - men det ble da greit uansett.
En liten knapp og et sløyfebånd pynter opp - knappen har teksten "laget av mamma, til meg" - de har jeg kjøpt på Etsy


Garnet var egentlig helt supert når det ble strikket med, kan ikke skjønne hvorfor jeg har hatt det liggende så lenge, her ser du nøstet.


Nå sitter jeg å venter på eksamens resultatet, det skulle komme senest 13.juni, så da bør de skynte seg gitt. Har hatt en spennende dag i dag, med jobbintervju også - det gikk fint.

Nå er det kveld, og jeg skal forsøke å få færdig det som dere såvidt glimtet i dette innlegget - den blir kjempefin, og den er til meg selv :) 

Ha en herlig kveld :)

4 kommentarer:

BrittB sa...

Så fin tunika /t-skjorte du har laget, fint med hullmønster og den søte knappen til pynt!:-)
Jeg er spent på hva du strikker til deg selv, kanskje får vi se etterhvert?! :-)

Berit sa...

Herlig, denne blir nok populær.
Du er så flink til å lage noe eget, Lykke til med eksamensresultater, det er jeg sikker på har godt kjempebra :)

Ingunn sa...

Skjønner ikke helt hva som er galt med hullmønsteret. Synes denne lille tunikaen ble kjempefin! Håper det går fint med eksamen og at jobben er din! Vi blåser i fredag den trettende.

Riktig god helg fra Ingunn

Finnskoghuldra sa...

Den var kjempenydelig! :)
Jeg skjønner heller ikke hva som var feil med hullmønsteret.
Håper eksamen gikk fint :)
Gleder meg til å se hva du hadde i fanget :)

Håper du får en herlig helg :)