tirsdag 3. juni 2014

Sukkerspinn og bomulsdotter :)

Denne her dere, den må være, av det jeg har laget - den jeg er aller mest fornøyd med.
D må være lov å være skikkelig fornøyd vel ?? 

Restegarn folkens, kan fort bli noe av det aller fineste :)


Her er alskens rester av bomullsgarn, en salig blanding av farger og kvaliteter.
Mest er det pt pandora, mandarin petit og søstrene grene. 


Det var dette bildet fra inspirasjonsboardet mitt som gav meg ideen.
Jeg hadde ingen oppskrift, jeg har bare prøvd den på henne hele vegen.... Men det går fint ant å bruke målene fra en av gensrene på Drops sine sider (de har så fine tegninger med mål)


Den satt som ett skudd - og vi gleder oss til å bruke den i sommer. 
Jeg er faktisk såpass glad i denne, at jeg tror det blir en lignende jakke, for jeg oppdaget nettop at lillepia mangler en fin sommerjakke :)

Ha ei fin uke i godværet, fra en skikkelig stolt Christel :) 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inspirerende side du har 👍

Anonym sa...

Fantastisk sukkertøysstrikk og nydelig fasong <3 all grunn t å være stolt, ja :-)
Klæm Lill

Ingunn sa...

Du har så rett. Kjolen er knallfin på! Du har all grunn til å være stolt av denne!

Klem fra Ingunn

Monstermønster sa...

Det er så deilig å bruke smårester, og så blir det så fint! Veldig fin genser!

Mitt lille roterom sa...

Noe så sukkersøtt og fint, ja, helt nydelig :)

Fant litt mer "pin" inne hos deg.
Er så mye inspirasjon på Pinterest!

Ha ei flott pinshelg.

Hilsen Ann Elisabeth