lørdag 26. juli 2014

Garnsparesprekk ;)

UUUUUUUPPPPSSSSSS - Gikk på en aldri så liten garnsmell i Tallin..... Etter inspirasjon fra bloggen To Vrange - du kan lese om garnet og butikkene i hennes blogg her :) 

Garnslangeprosjektet 2014 fikk en knekk - men jeg har vært flink med garnslanking i vår da ;)


Her ligger det 3 planlagte prosjekter, det blå til gutten, gult og rosa til lillemor - også grått til meg... :)
Disse ensfargede nøstene er 100 g pr stk, og kostet 3 euro - Samme garn som Kanui,


2 like nøster, bare nøsta opp litt forskjellig, det er reservert for prinsen min :) 


Prinsessegarn :)


Dette grønne er planlagt i en jakke til meg selv - tror jeg :)


Og dette rosa sto prinsessa for :) 


Alle hespene er 200 gram, handfarget 100% ull- til 9 euro pr stk. 

Så for alt dette garnet betalte jeg 900 kroner. Nå måtte jeg jo kjøpe ny bag for å komme meg hjem med det, men sånt skjer. 

Da er ferien over her, og jeg får muligheten til å sjekke ut hva dere andre har gjort i det siste. Jeg skal begynne i ny jobb nå, og ja...... Jeg gifta meg i ferien også, i Stockholm - ingen her hjemme viste noe, men vi hadde med 3 vennepar med barn, så det ble en fin dag. Overaskelsen ble stor for de andre ;) 

God lørdagskveld alle sammen :) 


3 kommentarer:

Ingunn sa...

Gratulerer med bryllupet! Når får vi se et bilde? Du har gjort det eneste riktige både med giftemålet og garnkjøpet! Jeg hadde sikkert kjøpt mer.... Til lykke i ny jobb også! Du snakker om å snu seg rundt.
Her har vi Sigurd på to år på besøk, og vi får rørt oss vi også, men det er så fine dager. Føler oss så heldige.

Fortsatt god sommer!

Klem fra Ingunn

PS. Glemte å si at jeg gleder meg til å se hva du strikker av herlighetene.

Berit sa...

Gratulerer med bryllup! Gøy med overraskelser. Gleder meg til å se hva du strikker av alt dette fine garnet.
Gratulerer med ny jobb også.
Ha en fin sommer videre.

Ida sa...

Så utrolig mye spennende og fint garn!:) Kjenner til garnslanke-"problemet" :D