onsdag 20. august 2014

Linfin :)


Strikket en genser i et lin garn jeg kjøpte fra Ice for lenge siden, det stikker litt, men jeg håper det ordner seg i vask for jeg liker effekten av garnet. 



Bildene ble tatt før ferien, det ses på bena mine gitt, melkehvit får med ett en ny mening..... ;) 


Holdt på å le meg lørvete under fotograferingen, men vi fikk da ett nogenlunde normalt bilde :) 


Her har jeg rett å slett ingenting å si om oppskrift eller pinner, jeg lagde prøvelapp for en gangs skyld - og målte meg ut fra den. Synes genseren ble fin jeg - nå går den i vasken i håp om at den mykner litt. 

Jeg har ikke fått laget give away ennda, men den ligger i bakhodet å kommer snart - må jo få til noe etter 100.000 besøk :) 

Ha ei fin uke alle sammen :) 

5 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefin genser og enig med deg i at effekten i garnet gjorde seg godt
Den blir god å bruke utover nå.
Lykke til med vasken:)

Guri sa...

Den var skikkelig fin! Herlig nøytral farge som kan brukes til mye! Enkelt er ofte det beste, ja!
Ha en flott kveld!

Barwitzki sa...

En veldig fin genser har du strikkt med vakre naturfarger og lingarn...
passer perfekt og ser ut deilig.
Best er håndvaske. Ha en fin uke fortsatt.

Ingunn sa...

Denne likte jeg også! Det høres så enkelt ut. Tipper mange kunne ha lyst til å strikke maken, men ikke skjønner seg på det uten oppskrift.
Godt jobba! Håper den ikke stikker etter vask.

Ha en strålende dag! Jeg skal ta en rufs på huset, men strikker noen omganger innimellom.

Klem fra Ingunn

Mitt lille roterom sa...

SÅ nydelig og enkel genser i lin du viser her!! Effekten av/i slikt garn er et mønstger i seg selv :)
Spent på å høre om den stikker mindre etter vask.

Nyt uka videre!

Klem fra Ann Elisabeth