fredag 12. september 2014

Julegavesniktitt ;)


En julegavegenser jeg kan vise frem, fordi jeg vet at hverken mottaker eller foreldre er her inne å titter. Jeg er skikkelig fornøyd med fargevalget denne gangen.




Denne oppskrifta har jeg brukt MYE - jeg tror jeg har strikket 10 slike opp gjennom tiden - jeg har den i et gammelt hefte, og har sett den har dukket opp i ett nytt hefte i år. 

Du finner den enkelt på forsiden av Guttestrikkboka :)

Jeg har brukt dobbel sandnes babyull og litt sisu - det blir utrolig gode gensre av det.

Håper du likte denne og at du ble inspirert. Og så håper jeg mottaker blir fornøyd med denne ;) 

God helg til deg :)



5 kommentarer:

Birgitte sa...

Så flink du er som strikker på julegaver allerede! Jeg er fornøyd med å ha kommet til planlegging av gavene.... Genseren var veldig fin! Kjekt med slik favoritter:)

Lisbeth Severinsen sa...

Veldig flott genser !Klem fra Beth

Olajda sa...

Veldig fin genser og kjempe fine farger :-)

Barwitzki sa...

Super fin genser - fantastisk mønsteret og fine farger. Jeg liker.
Ha en riktig fin uke fortsatt.

Berit sa...

Så fin genser og flott fargevalg.
Dette var en kjempefin julepresang som helt sikkert faller i smak.
God helg til deg :)