torsdag 4. september 2014

Maling faktisk.......

ADVARSEL - IKKE STRIKKING ;) 

Jeg kjøpte disse to trekassene på Bohus for et par år siden, vi bruker de til bord. Men nå er jeg så lei av de at jeg måtte finne på noe.....



Hvitmaling blandet i vann - strøket på med svamp....
Kjempefornøyd ble jeg :) 


Unnskyld rotet (og det gule gulvet ) men sånn så det altså ut den dagen jeg ble lei. Stolene er mørk lilla. Du skimter strikkekurven der om du heller vil se garn og slikt ;) 


ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååå herlig - tenk hva et strøk maling gjør !!!! 



Brukte sandpapir på kantene - å ble skikkelig fornøyd :) 
Nå må jeg bare få nytt grått gulv ;) (utrolig hvordan sånne prosjekter baller på seg )

Husk Give awayen min her :)

Ha en strålende kveld :) 

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Lurt å få de litt lysere. heldig med det.
klemz