tirsdag 2. september 2014

Takk Til Deg :)


Jeg har lyst til å takke dere alle for mange koselige besøk i bloggen min. 100.000 besøk passerte i ferien, så jeg fikk ikke feiret det som jeg ville.

100.000 altså !!!!!!!


Så da feirer vi nå da, med en liten gi bort: 

-300 gram garn
-Nydelige knapper
-Masse inspirasjon
-og kanskje en overraskelse;) 

Det eneste du må gjøre er å gi meg en liten kommentar på innlegget her, så er du med i trekningen. Jeg blir selvsagt glad om du deler eller linker til siden min, men det er ingen forutsetning. Husk e-post adressen din om du ikke selv har blogg :) 

Trekkingen tar jeg til helgen :) 

Lykke til - og ha ei fortsatt fin uke :) 





39 kommentarer:

Anita P.H. sa...

Gratulerer så mye med 10000 seere ,Så moro og det er velfortjent ,Fo på denne bloggen er der masse inspirasjon :-)
Lykke til videre (y) :-D

Anita P.H. sa...

ÅHOI GLEMTE EN NULL , SKULLE STÅ 100000 :-)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 100. 000 😃 Syns du lager utrolig mye fint 😊 Varme klemmer fra Anette D T 😃

Anonym sa...

UPS! Mail adr er ad2@hotmail.no ;-) Anette DT

Siffleif sa...

Gratulerer så mye :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med mange lesere😄 er veldig mye inspirasjon å finna på bloggen din 😊 h_hege_h@yahoo.no

StrikkeGanga sa...

Gratulerer med 100 000! Stor stas! :D

Hanne sa...

Gratulerer! Bloggen din er kjempefin, og jeg har fulgt deg lenge. Gleder meg til fortsettelsen :)

Hanne_mik@yahoo.no

Judith S sa...

Gratulerer med 100 000! Her var masse inspirasjon:-) Hilsen jumjums@ hotmail.no

Anonym sa...

Flott og inspirerende blogg! :) ..Ja og gratulerer med 100 000 besøkende!
Hilsen Lene (lene_lip@hotmail.com)

Ingrid sa...

Gratulerer så masse med maaange lesere - er innom sånn ein gang i blant for å hente inspirasjon!

Anne sa...

Mye fint og inspirerende på bloggen din. Hilsen Anne (kattemynte@gmail.com)

Mona sa...

Gratulerer med jubileum! Flott blogg!
monastrikk@gmail.com

mimmo sa...

Gratulerer med så mange besøkende, og det er sååå fortjent :) Masse inspirasjon i bloggen din :)

mai553@hotmail.com sa...

Gratulerer masse fint her å se .Lykke til videre.

Anonym sa...

Gratulerer med rundt tall :D
Kjekt med mange som klikker innom bloggen, første gang for meg i dag...og jeg kommer garantert tilbake.

Trulte41@hotmail.com

Merete Johansen sa...

Gratulerer😃

Martine Engebakken sa...

Gratulerer! Fulgt deg lenge nå:) Flott gave du gir bort da! Den ønsker jeg meg:D
Og igjen, gratulerer:)

Anonym sa...

Gratulerer!

annaovk@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med mange lesere! Flott blogg:)
Mail adr ars@lyse.net

Ruths datter sa...

Klart jeg blir med på det. Nydelig blogg som jeg ofte er innom.
Klemz

http://lindikshobbykrok.blogspot.com sa...

Gratulerer med 100 000 !

Ingunn sa...

Gratulerer, og hurra for bloggen din! Alltid artig å lese det du skriver! Jeg vil gjerne være med og krysser fingrene.

Klem fra Ingunn

Mitt lille roterom sa...

Gratulerer med flott besøkstall.
Det samme skjedde meg i ferien - har ikke kommet igang med feiring.
Da feirer vi deg først ;)

Hurra!!!

Krysser fingrene for at jeg lykkes i trekningen :)

Ha ei flott uke - og lykke til med videre blogging!

Klem fra Ann Elisabeth

Siv sa...

Gratulerer med 100 000 besøkende på siden din :)

siv.jorunn.hjellbrekke@outlook.com

Birgitte sa...

Gratulerer med stort besøkstall! Det er kjekt å blogge når andre tar turen innom:)
Krysser fingre for at den fine gaven havner i postkassen min:)

marihona sa...

Gratulerer med 100 000 - vel fortent! Einaste problemet er å få tida til å strekke til (og sjølvdisiplin til å gjere ting ferdig...), når eg ser alle prosjekta eg så gjerne skulle starta =)

Anonym sa...

Wow! Gratulera so møkje med 100000!! Da e jo storarta;-) Og kor snill du e som deler ut garn og slikt :-) Sånt blir man gla øve vett du :-) Kikka litt i bloggen din,so møkje flott! Klem frå janne.sebo@haugnett.no

Anonym sa...

Gratulerer masse med supre besøkstall! Kjempe fin blogg, så er jo ikke så rart..
Klem fra Marianne (marianne_lund83@hotmail.com)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 100000 besøkende! :)
Jeg fant veien til bloggen for en liten stund siden, helt tilfeldig, via strikkesida på fb. Har ikke så mye erfaring med strikking da, men jeg har blitt bitt av basillen og nå er det garn og pinner nesten overalt i huset! :D Jeg har vært innom bloggen din mange ganger for å hente inspirasjon og jeg regner med at det blir mange flere inspirasjonsrunder til! Klem fra Maria
(chatzopoulou.m@gmail.com)

Anonym sa...

Jeg kom også over bloggen via strikkesida, blir nok flere besøk hit.. Gratulere med flott jubileum, og legger igjen en liten hilsen for å være med i trekningen av den fine premien du gir vekk:) mvh Stine (s-mar-thalfakrøllonline.no)

Guri sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Det er jo det vi alle bloggere setter sånn pris på, nemlig at noen gidder å lese det vi skriver :)
Lykke til på veien mot de neste 100000 besøkende!

Ha en fin dag!

Marit sa...

Inspirerande blogg...ikkje rart du har nådd 100000 besøkande...Gratulerer :-)

Lisbeth Severinsen sa...

Grattis med rundt tall, en fin blogg du har , klem fra Beth

Margrete S. sa...

Er innom jevnlig og leser bloggen din, du har mye fint her inne! Gratulerer med de første 100.000 :)

Anonym sa...

Gratulerer med de første 100.000 besøkende! Dette er en flott blogg :-)

Håper på å vinne!

kristin.hodne@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulera!
En koselig og kreativ blogg.
Mvh Anne Synnøve
(ansgrams@online.no

Pia Eriksen sa...

Mon jeg kan nå at være med. .....
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
herframinverdengaer.blogspot.dk

Marit Johanne sa...

Gratulerer med så mange besøk! Jeg vet ikke om jeg rekker å bli med på trekningen, men gjør et forsøk :)