tirsdag 4. november 2014

Lua mi :)

Strikka meg ei lue her om dagen, bare i noe restegarn som lå her å slang. Nå kommer kulda også, så da får jeg kanskje bruk for den :)
 


Jeg prøvde å skrive "lua mi" på den, det gikk ikke så bra, men det ses da litt bedre i virkeligheten enn her på bildet.
Garnet er mykt og godt, å jeg blandet i litt plum, så denne tror jeg blir varm og god.

 
 
Så var lillemor syk i 4-5 dager forige uke, så vi måtte finne på litt forskjellig - dette kortet lagde hun mens jeg brettet noen bøker til julegavene :)
 
Da nærmer det seg tid for kalender og julekos - jeg gleder meg. Etter jul skal jeg skrive bachelor - det blir spennende gitt.....
 
Ha ei fortsatt fin uke da alle sammen - og takk for at dere stikker innom :)
 


4 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei, Christel!
Så lekker den lua ble! Artig med skrift på! Jeg tok på lue da jeg gikk tur i dag, men etterhvert ble det varmt. Heldigvis får jeg si. Flere kuldegrader i morgen.

God natt fra Ingunn

Barwitzki sa...

Super vakre lua har du strikkt.
Stilig med order og morsom.
Vi hadde i dag fine varme solen,
men torsdag kommer kald.
Sjal, lua og votter ligger bered :-)
Ha en fin uke. Klem fra Viola

Mitt lille roterom sa...

Stilig lue og som du sier - god å ha nå som kulda kommer!
Ønsker deg ei flott uke.

Ann Elisabeth

Guri sa...

Artig lue! Og den ser så myk og varm og deilig ut!
Ha en fin dag!