tirsdag 11. november 2014

Sokker igjen :)

Dere som ser på bloggen min innimellom vet at jeg egentlig ikke liker å strikke sokker - men nå vil ungene gjerne ha det, så da er det bare å bite i eplet.
 

Garn i skiftende farger gjør det MYE morsommere å strikke - dette er rester etter en ullbukse jeg strikket for lenge siden.
Siden jeg ikke liker å strikke sokker er det muligens litt rart at jeg har en favoritt sokke oppskrift ?? Uansett det er denne oppskrifta fra Drops.
 
Jeg har latt meg inspirere av den tidligere. Som dere vet er jeg ikke så god på å følge oppskrift - så jeg er nok ikke helt her heller. Uansett disse sitter fint på foten - å det er hovedsaken.
 
 
Så fikk jeg ånden over meg her om dagen, da ble det noen par med øredobber. Jeg elsker å sitte å lage de - men vet ikke helt hva jeg skal bruke de til. Noen går til gaver, noen bruker jeg selv :)
 
Ha en fin fin uke der ute :) 

3 kommentarer:

Berit sa...

De sokkene var noen nydelige rosa skjønnheter, godt med ullsokker på bena nå. Så mange fine øredobber du har laget, kjempefine gaver dette.
Ønsker deg en fin tirsdag :)

Ingunn sa...

Nydelige, rosa sokker! Takk for link til oppskrift. Alltid kjekt å sjekke nye oppskrifter. Det kan jo hende det blir noen småsokker til jul.
Flott ørepynt! Sikket noen som blir glad for et par under treet.

Klem fra Ingunn

Guri sa...

Sokker er ikke det artigste å strikke, men så absolutt det beste å ha på bena. SÅ da må en krype til korset noen og enhver. Disse så jo veldig fine ut!
Moro med ørepynt! Jeg har aldri laget dem selv, det ser for vanskelig ut, men hva med å selge det du har til "overs"?

Ha en fin dag! Klem fra Guri