søndag 28. desember 2014

Tilbake - håper jeg.....

GOD JUL alle sammen :)
Endelig et innleg fra meg. Jeg har ny pc, og sliter skikkelig med å få bildene over her - men nå lyktes jeg med noen bilder (ikke alle av en eller annen grunn)
 
Jeg har vanligvis lite blomster, å hadde dermed bare to skikkelig ikke særlig fine, gullpotter da det kom juleblomster i hus. 20 minutter senere hadde maling, lim og servietter forvandlet de til kjempefine julepotter - og jeg fikk lyst å kjøpe blomster også etter jul..... :)
 

Strikka meg selv et skjerf før jul, må jo ha noe til meg selv også av og til.
 


Elsker fargen :)
 


Så har jeg sydd noen risposer til jul - til bruk på stive nakker. Sydde 7 stykker og fikk brukt masse stoffer som har ligget en stund.
 



Slik pakket deg de, med en liten hilsen om hvordan oppnå nytelse ;)
 



Så da håper jeg at jeg får til å laste opp flere bilder, så jeg kan vise dere julegavene jeg har laget i år.
 
Fortsatt god jul alle sammen :)

1 kommentar:

Ingunn sa...

Gratulerer med ny PC. Det skal gjerne være noen utfordringer med nye investeringer. Blir nok bedre etterhvert. Nydelig skjerf du har strikka! Jeg liker fargen, jeg også.
Smart julegavetips med risposer!

Fortsatt god romjul!

Klem