søndag 18. januar 2015

Pinspirasjon :)

Er du ikke på Pinterest ??
Pinterest er ett nettsamfunn hvor alle kan legge ut bilder av alt hva de liker og alt som inspirerer en. Trykker du på et bilde du liker og skroller nedover dukker det opp masse bilder i samme kategori. Du kan opprette egne album for å sortere de tingene du liker - eller bare trykke på hjertet oppe på bildet og dermed legge det i ditt eget "dette liker jeg" album. 

Litt inspirasjon fra meg - og link til min pinterest side nederst i innlegget - håper du finner litt inspirasjon :) 

Leftover yarn can turn into something beautiful :)
Genser jeg selv har heklet og lagt på Pinterest

Hat for my prince - go to my blog for instructions :)

Lue jeg har strikket å lagt på Pinterest


Fore a friends little girl :)

Sett jeg har strikket å lagt på Pinterest

Promarker coloring on paper card. Dilly beans stamp.

Mitt eget kort på Pinterest

Happiness :)
Smykkene mine på Pinterest. 

Men - det som er flott på Pinterest er at du legger til alle bilder fra hele verden som inspirerer deg - du trenger over hode ikke legge ut noe du selv har laget. Tusenvis av bilder til inspirasjon og glede - mitt absolutte favorittsted på nett.
Er du ikke på pinterest - lag deg side der i dag, tro meg du kommer til å like det :) 

Ingen kommentarer: