fredag 16. januar 2015

Skjerf til meg :)

Fikk litt silkegarn igjen etter genseren fra forrige innlegg - så da strikket jeg et skjerf til meg selv :)


Strikker litt på måfå. Legger opp 3 masker, så økes det både i sidene og på midten annenhvær omgang..... Måler at jeg har bredde ca 140 når jeg feller av.


Synes det er kjempefint på - Ringene nede er en ide jeg har hentet fra denne bloggen - den er fantastisk for de som liker farger :) 


Her er meg - klippet håret kort for noen dager siden da, har hørt at voksne damer over 40 bør ha kort hår....... For noe tull, man kan ha hva man vil ;) Men jeg liker å forandre til stadighet - å prøve nye ting. Gammel frisør vet dere - å nå instruktør på frisørskolen mens jeg studerer til helt ny utdannelse... 


Har til min store overaskelse oppdaget at jeg kler grått :)

Jeg sliter fortsatt med pcn, nå har den blitt full av virus. Min 19 år gamle sønn hjalp meg litt så jeg kan bruke den i helga - så må den ha time hos pc doktoren til uka ;)

Ha ei fin helg der ute

 - her skal det slappes av, spises snop - og strikkes litt :) 

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Det ble jo stilig med det skjerfet til! Du får det til å høres så enkelt ut å strikke det. Tror nok jeg hadde trengt nøyaktig oppskrift. Har ikke så mange sjal/skjerf på samvittigheten.
Du ble skikkelig fin i antrekket!

God helg fra Ingunn

Inger-Helen Gundersen sa...

Hei. Vi må rett og slett ta oss en prat....😊 Ønsker mæ nytt sjal, pulsvarmere, lange fargerike strømper og sikkert mye mere. Dersom det fortsatt er mulig å gjøre bestilling hos deg😊 Jeg har det grønne sjalet og det er jeg veldig glad i. For ikke å snakke om det lilla som du strikka til min flotte mamma. Har mange bilder av ho med det på, og det gir en god følelse , no når ho er borte💜