lørdag 21. februar 2015

Lizzards :)

Søskenebarnet mitt har ønsket seg sokker i julegave flere år nå, hun liker morsomme sokker. Det er jo ikke min favorittsyssel å strikke sokker, men jeg begynner å like det bedre nå. Så da jeg kom over denne oppskrifta satte jeg i gang.




Sokkene er strikket i et sokkegarn jeg kjøpte for veldig veldig lenge siden, som egentlig var et bomkjøp, men så fint det ble her. Fargene passer jo superfint til sokkene :) 
Jeg skal innrømme at det ble litt bannskap mens jeg strikket, det var ikke helt enkelt det mønstret - men i mål kom jeg. Og godt er det, for mottaker ble veldig fornøyd :) 

Nå strikker jeg på en restegarn genser dere ikke har sett maken til - jeg kjenner at jeg ikke gleder meg til trådfestinga, selv om jeg egentlig synes det er helt greit å gjøre ;) 

Nå er det hver gang vi møtes, poppkorn og film -
God lørdagskveld :)

7 kommentarer:

Siddis back home sa...

Oi, de var kjempeflotte, så flink du er, heldige mottaker! Ha en fin lørdagskveld!

Maja sa...

Kule sokker!

Tanta sa...

Ønske mæ at du har lyst å bainnes litt mer før neste jul. Klem fra mora te søskenbarnet ;)

Barwitzki sa...

Super sokker. Herlig mønsteret.
Jeg liker :-)) Tusen takk for link...
ahhh haaa det er tysk :-))
Hilsen til deg og ha en riktig god
søndag. Viola

PS. Masse glede med genserstrikke

Berit sa...

De var fine og morsomme! Litt annerledes mønster, det liker jeg :)

Birgitte sa...

Tøffeste sokkene!!

Siv- Anita sa...

Ohhh de var bare rå stilige !!