mandag 23. mars 2015

Fornøyelig presang :)

Jeg synes det er så utrolig vanskelig å finne presanger til gutter i alderen 12 - 16 år, ja dersom man ikke skal bruke en formue da. 
Nå til jul ble det til at jeg strikket disse til en herlig gutt, jeg var så usikker på om han ville like de. 
Strikket mørkeblå lue i tillegg.....


Jeg ble så glad da mammaen sa at han tok både lua og vottene på med en gang - storfornøyd som bare det, Det er så godt med slike tilbakemeldinger når man selv er usikker på om det vil falle i smak....


Som dere ser er ikke mønsteret perfekt - jeg har rett og slett printet ut et selbuvott mønster og tegnet inn hodeskallen selv. Så her må du nok finne frem penn og papir dersom du vil prøve deg på disse. De er også fine disse deathfalke vottene her, jeg prøvde meg på de først, men de ble altfor store siden jeg ikke hadde små nok pinner..... Men så lenge mottaker var fornøyd så er vel det hovedsaken vel :) 

Ha ei super uke der ute - nå er det snart påske, og deretter er det vår :)


4 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja det ble jo virkelig tøffe votter. Flink du er da.
KLem

Berit sa...

Skikkelig tøffe guttevotter, klart de ble populære!
Du er flink til å gjøre din egen vri på mønstrene :)

Ingunn sa...

Tilbakemeldinger er gull verdt, og ekstra hyggelig når de er positive. Det er vanskelig å finne presanger til gutter til en grei pris. Så enig med deg i det.
Tøffe votter du har strikka her!

Fortsatt god tirsdag fra Ingunn

Kattipuh sa...

Ja, disse vottene var jo supre! Kan tenke meg at de falt i smak, og ingenting er hyggeligere enn det:-)