lørdag 4. april 2015

Grønne traktorer :)

Denne strikket jeg på bestilling til en liten gutt - jeg fikk frie tøyler med fargene, og siden han er mørk ville jeg ha klare farger.


Traktorer er vel alle gutters store fryd :)


Dette er den samme genseren som min gutt har på seg i andre farger. her i dette innlegget :)


Oppskriften ligger ute gratis her på Sandnes sine sider - den er opprinnelig strikket i bommull, noe jeg vurderer å gjøre til min gutt. Kult å ha den til sommeren også :) 

Den er superenkel og kjempekjapp å strikke - lykke til.

God påskeaften og god påske videre. 

5 kommentarer:

Line sa...

Blir en superfornøyd gutt som får denne :) Knallfin! Hærli grønnfarge

Birgitte sa...

Denne fine genseren faller nok i smak! Fin fargekombinasjon :)

Ingunn sa...

Litt Marius-mønster og resten store, fine traktorer. Bedre kan det vel ikke bli. Synes denne ble mye finere enn Sandnes sin.
Vil småkarene ha traktorgenser, kommer jeg nok til å herme.

Fortsatt god påske fra Ingunn

Guri sa...

Supre farger! Denne må jo falle i smak!

Ha en fin kveld!

SiriR sa...

For en utrolig fin genser! Likte de turkise traktorene:)