lørdag 11. april 2015

Hjertebeskjed :)

Min gode venninne Lill er fantastisk kreativ, hun lager de vakreste ting i tre.
Disse hjertene er sagd ut i treplater, og så har hun brukt decopage.
Jeg betemte teksten på dem

Hun lager alt mulig på bestilling, fra holdere til kaffekaslene dine, små møbler, slike hjertegaver, fantastiske dørskilt osv osv.

Her går du inn å titter på FB siden hennes, trykk liker - og du vil få masse koselig inspirasjon. Hun tar gjerne imot ideer og sender til deg om du vil ) 


Den grå er til meg - jeg er nemlig ikke så flink å sette pris på meg selv, og er ikke spessielt glad i kroppen min. Jeg prøver nå for tiden å bli venn med den, det er et lite prosjekt.

De fargerike er til barna - verdens beste motto å gi dem :) 



Hjertene er store, rundt 45 cm høye - og de henger på veggen.

Nå skal jeg snart laste opp flere bilder, så dere får mer strikke inspirasjon fra meg. I mellomtiden vil jeg igjen lede dere til Pinterest, en endeløs kilde til inspirasjon. Her er min side - i mappa Inspirational knitting finner du de vakreste strikkeprosjekter, og i heklemappa Crocket inspiration - ja der altså der er rett å slett et himmelrike. Kos deg :)

God helg til deg fra meg :)

1 kommentar:

Mitt lille roterom sa...

Nydelige hjerter <3

Skal ta en titt på diverse sider og lenker ;)

Klem fra
Ann Elisabeth