fredag 17. april 2015

Ikke en skappel nei ;)

Nei det er ikke en Skappel jakke, det er en Christel jakke, inspirert av modell nr 14 i dette sandnes heftet. 



Den er okergul, noe det viste seg veldig vanskelig å få bilde av.
Jeg har laget raglan i stede for å sy inn armene - og Raglanen har fått inn fletter.


Jakken er i alpakka og Suri.


På tykke pinner går det fort. For en varm dame som meg blir dette en ute i hustrig sommerkveld jakke.... Jeg er så spent på om jeg blir å bruke den, den er nydelig altså - men veldig tykk ...... For en som fryser litt ville den være perfekt :)

God helg der ute :) 

7 kommentarer:

Martine Engebakken sa...

En jakke til meg med andre ord;) Elsker oker, nydelig jakke. Håper du nyter den i sommer"varmen":)

Berit sa...

Kjempedeilig jakke i en herlig farge! Flott med flette i raglanen.

Birgitte sa...

Så fin jakke!! Likte veldig godt detaljen med flette i raglanfellinga.

Guri sa...

Kjempefin! Gjorde seg veldig godt med fletter i raglanfellingen. Mye bede med raglan også, isydde ermer kan fort bli klumpete.
Du er tydeligvis som meg, varm det meste av tiden. Men det kan være godt med en varm strikkejakke på kalde dager eller på kjølige sommerkvelder. Greit med jakke istedet for genser også, for da kan man lufte litt innimellom ;)
Ha en fin dag!

reSIRIkulert sa...

Så fiiin!
Den må i alle fall ikkje bli liggjande så fin som den er. Den såg utruleg god ut også, og det kjem jo kjølige dagar og kveldar stadig vekk :)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Wow - så stilig med fletteraglan!!!! Stilig jakke!!!! Ser så myk og god ut!!

LisaM sa...

Den så deilig ut! Herlig farge og knallfint med flette:)