mandag 25. mai 2015

Forundringskurv ;)

En kurv med restegarn......... Nå skal det brukes :)


Trådfesting - no problem ;) 


Det blir jo så fint når trådene er festet.....


Resultatet ble bra da. Under 1 nøste av hver farge, kun den blå på vrangborden som var 1 helt nøste. 


Snuppa er fornøyd, da er mor glad :) 


Slik gjør du:
Finn alle restegarnene dine i samme tykkelse, her er det babyull.
Finn en oppskrift du liker formen på å legg opp og følg oppskriften. 
Jeg la alle nøstene i en kurv og trakk opp av kurven i blinde, når alle nøstene var brukt en runde (samlet de brukte i en annen kurv) - så startet jeg på nytt å trekke :) Armene er like. 

Jeg har en omgang annenhver maske med ny og gammel farge mellom hver stripe :)

Vips, masse restegarn brukt opp :) 

Ha ei flott uke :)

5 kommentarer:

Berit sa...

Det var en herlig genser, fargerik og fin :) Ble glad av å se på den, godt jobba!

Pepperkakefjellet klatrer sa...

Kjempefin! Eg strikka ein restegarngenser til 4-åringen på samme måte - det er mykje babyullrestegarn :) Gøy med resteprosjekter!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Knallfin og kreativ bruk av garn og farger!!! Love it!!!

Siddis back home sa...

Akkurat slik strikk jeg liker! Happy Knitting!

Guri sa...

Genseren var kjempefin! Masse herlige farger og et enkelt mønster som lett tillater hyppige fargeskift. Må bli suksess det!! Jeg liker slike fargebomber!!!
God helg!