søndag 17. mai 2015

Grønt er skjønt :)

Strikket skjerf i herlig merino ull fra Pickles, og Sterk (Det blå)
Ideen kom fra dette bildet i pinterest boarden min, selv om jeg har strikket i mye tykkere garn.




Jeg synes det er helt nydelig. Noen mener kanskje det er litt skarpt i fargene, men skarpe farger lyser opp en grå dag synes jeg. 


Her er meg - 43 år for noen dager siden, ser dere - fine farger lyser opp :) 


Oppskriften jeg har brukt er denne fra Drops, så kjør på, jeg har så lyst å ha mange slike i skapet - grå dager trenger skjerf i mange farger :)

Men nå er det snart sommer, så da strikkes litt lettere tøy. Ikke at det ikke kan være godt med et skjerf om sommeren her i nord også da ;)

Ha ei fin nu uke :)

5 kommentarer:

Berit sa...

Det var kjempefint og enig med deg , farger lyser opp hverdagen :)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Knallfine farger sammen!!! Jeg blir glad når jeg ser norske kvinner blåse i at "alle må gå i grått". Stå på du!!! Du ser strålende ut - og gratulerer med dagen som var!!!

Ingunn sa...

Gratulerer med dagen! Kjempefint skjerf til flott dame! Jeg fikk også lyst på ett, men jeg har visst fem andre ting på gang. Bedre å ha en nøytral jakke og heller boltre seg med farger på tilbehøret. Jeg liker fargene dine kjempegodt.

God 18. mai fra Ingunn

Barwitzki sa...

Kjempeflott og veldig hyggelig farger... jeg liker. Ha en god dag.
Hilsen fra Viola

Guri sa...

Det var innmari stilig! Jeg elsker sterke farger. Skjerf kan man trenge her sør på sommeren også, så jeg merker meg linken til oppskriften.
Ønsker deg fine dager og god pinse!
Klem fra Guri