onsdag 17. juni 2015

Blikkboksmorro :)

Jeg og prinsessa har laget pultordner til blyanter og penner. Nå har hun sortert fargene i hvær sin boks, og er storfornøyd med det :) 



Også noen til mors småting :)
Alt du trenger er blikkbokser, lim og pynt - vi har brukt wasabitape og div papir beregnet til kortlaging. 


Så fant jeg denne bilderamma med kliper på et lite loppemarked......


Bort med klemmene, sett på noen kroker, og endelig har jeg orden i ørepynten min :) 


Ideen til boksene fant vi på Pinterest :)

Ha ei fortsatt fin uke der ute :) 

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Så smart måte å rydde på! Koselig mor/datter-aktivitet også vil jeg tro.

Kan jeg driste meg til å si god sommer?

Klem fra Ingunn

Berit sa...

Så fine de ble og gøy å lage dem sammen da :)
Herlig øredobbe oppbevaring også, kjempesmart!
God helg til deg.

Mitt lille roterom sa...

Smarte ideer!
Takk for at du deler dem :)

Ann Elisabeth

Ruths datter sa...

Stilig gjenbruk da. Fine farger og sikkert artig å pusle sammen.
Klem