torsdag 25. juni 2015

Tilbakeblikk :)

Fikk lyst å ta frem noen gamle favoritter - kanskje du blir inspirert.
Trykk på de rosa linkene til bildet, og du kommer til innlegget :) 





Rocke genseren til gullgutten :) 


Hestegenseren, en drøm for hestejenter. 


Smykker som jeg koser meg med å lage


Prinsessetunika - den ble brukt MYE.... 


Tøffing genseren, og i det innlegget finner du også en link til farging av garn :) 


Den fine guttejakka finner du her. 


Og fargelegginga som fikk meg gjennom min kreative tørkeperiode da jeg var i praksis :)


Det er koselig å se tilbake - det er nettop derfor jeg blogger, for selv å kunne se hva jeg egentlig lager etterhvert :)

Håper du likte tilbakeblikket... 

Snart helg nå - og kanskje sommer :)

3 kommentarer:

Birgitte sa...

Det er kjekt å se tilbake på bloggen, det blir som en dagbok. Mye fint og inspirerende du viser frem her :)

Kattipuh sa...

Masse fint du har laget! Det er veldig koselig og nyttig og kunne se tilbake på det man har gjort. Ting går lett i glemmeboka.

Strikke Lilla sa...

Tilbakeblikk er kjekt. :) Og du lager så mye fint. Drømmejakka liker jeg spesielt godt.

Ha en god (hobby)sommer. :)