fredag 10. juli 2015

Pistasje er godt det ;)


Skulle strikke nr 2045 her hos PT - men halveis så jeg at det der, det ble ikke bra. Kommer til å hekte meg fast ettellerannet sted å ødelegge genseren første gang den er i bruk...... Derfor strikket jeg denne i stede...... 




Dobbel PT pandora, pinne 6..... Ingen oppskrift, bare øyemål og egen kropp (Som er en smule større for tiden, enn jeg skulle ønske) Synes den ble helt fin jeg, frisk og god - bommull i fine farger. Sommeren har endelig kommet :)

Nå er det ferie, vi reiser på fredag - kjører langt med bil, strikketøyet i fanget og glade barn i baksetet.

Høres snart igjen.

God sommer, nyt sola :) 

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Nydelig farge på genseren din!

Riktig god ferie fra Ingunn

Birgitte sa...

For en flott farge! Veldig fin genser!