lørdag 10. oktober 2015

Julegavetid :)

Nå folkens, nå er det tid for å lage julegaver :)

Image result for soon christmas

Jeg elsker jula, jeg elsker å lage presanger, og stelle til med kalender til ungene, all spenningen, pynten og masse kos. 
Jeg tenkte jeg skulle gi deg litt inspirasjon og noen tips til hva som kan lages .......

Image result for christmas presents

Først kan jeg vise deg noen av de tingene jeg har laget av restegarn, her er både smått og stort - så bla deg bare nedover å se (Trykk på linkene) : 



Og her kan du se noen av de julegavene jeg har laget siste årene:



Så litt andre greier


Image result for christmas presents

Min kjære sier jeg er et julemonster, ja fordi jeg rett og slett tar litt av i jula :) 

Så legger jeg med noen linker til inspirasjon som ikke er mine kreasjoner, men som inspirerer meg. Fra Pinterestboarden min: 




Ja - da tror jeg det skal være godt mulig å finne litt inspirasjon til julens gaver :) 
Jeg gleder meg masse. Men når man lager gaver til jul blir det litt mindre oppdattering av bloggen, kan jo ikke vise frem årets gaver før jul..... 

I mellomtiden får dere kose dere med tipsene mine :) 

God forberedelse alle sammen :) 

Image result for soon christmas

2 kommentarer:

Ingunn Sættem sa...

Takk for gode tips! I år har jeg kjøpt en god del hjemmelaga gaver på "Kjerringtorget" på Nesbyen. Må ta en oppsummering en av dagene og se hva som mangler. Skal strikke en god del til julemarked også, så det kan hende det blir flere kjøpegaver. Høsten har gjort sitt inntog her sør, så nå er det behov for ull igjen. Kjekt for oss som strikker, det.

God søndag i nord!

Klem fra Ingunn

Edny sine puslerier sa...

Her var det mange gode idéer! Tusen takk;)