lørdag 26. desember 2015

Julegaver endelig :)


Da er julaften over, og alle disse og flere til er pakket ut av papiret sitt, så nå kan jeg vise dere det litt etter litt. 


På toppen av bunken lå disse vottene. Jeg har strikket mange par med votter i år - noe jeg egentlig aldri har likt å gjøre før. Og toving var hvertfall utelukket. Nå har jeg gjort begge delene, og det gikk helt supert. 


Garnet jeg har brukt her er fra Tallin, da jeg gikk på en skikkelig sprekk - det han du lese om her :)

Mønstret er fra Jorids mønsterbutikk - som du finner her :) Det heter TOVET SETT og oppskrifta kommer med 3 forskjellige mønster og med luer til,

Nå håper jeg det blir littegranne mere liv på bloggen her, etter en lang dødperiode. 

Fortsatt god romjul alle sammen :)

2 kommentarer:

Ingunn Sættem sa...

Riktig fine votter øverst på gavehaugen din!

God romjul! Kos deg med dine kjære og bundingen!

Jeg har begynt på kjole. Spennende.

Klem Ingunn

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så mye fint og ser ut til å være en del flotte votter igjen i haugen også!! Fortsatt god romjul!!!