torsdag 14. januar 2016

Sengeteppe :)

Jeg har sydd !!!!

Jeg har sydd det største jeg noen ganger har laget - et sengeteppe til min lille prinsesse. Hun fikk det i julegave, og ble kjempeglad. Jeg har brukt strimler av stoffer jeg hadde liggende fra en tid da jeg trodde jeg skulle bli skikkelig flink å sy. Også har jo vi strikkere ofte endel blonder o.l. liggende.  


Jeg strødde noen rosa hjerter utover, slik at det skulle få litt pynt.


Inni teppet har jeg platevatt, og teppet er lett quiltet i samme retning som stoffet og rundt hjertene.
Jeg har også brukt glittertråd for ekstra effekt.



Teppet passer fint på senga, og det er godt å ta over seg når det er kaldt. Jeg regner også med at hun kommer til å bruke det som piknik teppe til sommeren. Jeg ser henne for meg på verandaen med alle bamsene og teselskap :)


Nå har jeg startet i ny jobb, det er skummelt og spennende. I dag har jeg aftenvakt (noe jeg aldri før har hatt), så nå skal jeg rett å slett gå å ta meg en liten lur :) 

Ha ei fin avsluttning på uka, og ei flott helg :)

1 kommentar:

Ingunn Sættem sa...

Lekkert teppe! Hva du får til! Dette hadde jeg nok vegra meg for, men det er vel bare å kaste seg uti det. Tenker dette teppet kommer til å bli brukt, og det er kjekt når det er lagt mye arbeid i det.

Jeg gjør meg klar til møte i helselaget som begynner klokka tolv med formiddagsmat som første post på programmet. Et godt tilbud for eldre som liker å komme seg ut, men kvier seg for å reise ut på kveldstid. Mange kommer en halvtime før tida og sitter og strikker. Koselig.

God vakt!

Klem fra Ingunn