fredag 19. februar 2016

Gudmorengel :)

Før jul skulle vi være gudforeldre, og jeg ville gi noe spessielt - så da sydde jeg en Tilda engel. 
Her kan du se noen av de tidligere Tilda englene mine. 


Et lite hjerte med gullungens navn gjør det hele litt mer personlig. 


For meg som ikke syr så mye er det litt plunder med disse englene - de er koselige å lage, men det er mange ellementer og det tar litt tid. 


Måtte ta med sweetheart jentene en gang til - er så glad i de :) 


Oppskrift, stoffer, materialpakker og masse ideer for din egen Tilda engel finner du hos Panduro hobby.

Bøkene til Tilda er et kunstverk av inspirasjon og glede, jeg har alle og elsker å sitte å se i dem, de er værdt hver krone for den som liker alt som er vakkert, mykt, lyst og lekkert. Alt fra interiør, små gaver, vesker, tepper, dukker osv.... 

Nå er det helg :)

4 kommentarer:

Guri sa...

De er utrolig flotte! Jeg er imponert over deg og alle som klarer å sy så fine ting!
God helg!
Klem fra Guri

Berit sa...

Nydelig engel! Tida har mye fint, men jeg synes det ser så småprikkete ut å lage :) Godt jobba, jeg er imponert!
God helg til deg.

Ingunn Sættem sa...

Hei, Christel!
Flott engel! Jeg er også imponert over alt du får til. Lurer av og til på om døgnet har flere timer hos deg?
Artig å følge deg i alle fall!

Ønsker deg ei ny, fin uke!

Klem sørfra

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Du er så flink til og lage ting, er utrolig flotte ting :)

Klem