lørdag 9. april 2016

Småplukk :)


Viser bare frem noe småplukk jeg hadde liggende.
Lester til lillemor i sisu rester :)


Lange på leggen så holder de foten varm i overgangen mellom vår og sommer - som kan være lunefull i Tromsø.


Lua satt som et skudd og hun elsket den. Men som alle strikkaluer utvider den seg og jeg bestemmer nok en gang at jeg ikke orker strikke luer..... Får se hvor lenge det varer :) 



Jepp, jeg har hekla votter......


Besteveninna til prinsessa hadde bursdag, så da måtte vi lage noe fint :) 


Oppskrifter og garn er funnet i lagret mitt her hjemme. 

Håper dere får en fin fin lørdag der ute :) 

4 kommentarer:

Siddis back home sa...

Så flotte ting du har strikket og heklet! Ha en herlig lørdagskveld !

Lisbeth Severinsen sa...

Herlige lange strømper er godt å ha !

Ingunn Sættem sa...

Fine småplukk! Synes de sokkene er ekstra stilige! Er de pjona de vottene, eller? Lekker farge!

Ønsker deg ei fin uke!

Klem

Guri sa...

Fin småstrikk! Likte spesielt godt de lange sokkene! Herlige :)
Og jeg kan gi deg et lite tips nr det gjelder luer; legg opp litt mindre masker. Selv om lua virker litt trang med en gang, skal den ikke være på hodet lange stunden, for den er perfekt :) Den metoden har funket toppers her i alle år :)
Ønsker deg en fin dag! Klem