fredag 8. juli 2016

Sommerkofta :)

Så ble det jaggu kofte til lillemor også.
Det er min versjon av Sommerkoften fra Monika Mortensen.
Her finner du den i barnestørrelse. 


Jakken er strikka i Merino ull, men jenta tror det er bomull.


Den gulgrønne fargen er håndfarget.
Helt utrolig at det bare er tre farger her - jeg synes den ser så fargerik ut :) 


Vi valgte hekter fremme i stede for knapper, bare fordi vi ville ha det litt annerledes.


Superfornøyd er vi :)

Nå er det ferie her hos oss. Nå skal vi bare kose oss. Neste lørdag reiser vi til Kreta, jeg skal fly. For de som har fulgt meg en stund, vet de at det ikke akkurat er min favoritt greie....Men vi gleder oss til bading og sol - god mat og bare ferie :) 

Ha det fint der ute :)

5 kommentarer:

Ingunn Sættem sa...

Dette ble ei kjempefin kofte! Nydelig arbeid, og finessen med hektene er helt i min smak. Nå har du truffet blink både med farger og utførelse!
God tur til Kreta! De to siste åra har jeg feriert der og likt meg kjempegodt. Det eneste jeg ikke likte var flyplassen i Chania. Møkkete og overfylt. En lise å komme hjem til reine, fine Gardermoen.

Fortsatt god sommer fra Ingunn

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så vanvittig flott den ble. Nydelige farger du har satt sammen!!! Den må jo bli en favorittjakke :-) god ferie og god tur til Kreta. Det går bra!!!

Guri sa...

Den var kjempefin!
God tur til Kreta. Der er godt å være :)

Hege sa...

Nydelig jakke!
Jeg tror jeg må prøve å strikke i merio ull til jenta mi som syns det meste klør...

Barwitzki sa...

Kreta så deilig :-)))
Herlige kofte har du strikkt. Fantastisk mønsteret og fargene.
Hilsen fra Viola